世界中のソーシャルに関するニュースを紹介、配信するサイト

タイム誌のストリーミングサービスPeople/Entertainment Weekly Network


LOGO People Entertainment Weekly Network

 

peopletainment-weekly

<出所 http://www.latimes.com/ >

タイム誌が広告売り上げを増やす為、広告ベースのストリーミングサービスPeople/Entertainment Weekly Networkを開始します。内容は雑誌の内容と連動したPeople’s Sexiest Man Alive and EW’s Fall TV Previewなどになります。 2020年までに400億ドルに上ると予測されるover-the-top video services上の広告を狙います。2016年秋に登場です。

 

市場は今満杯なんですが。例えば HBO, Showtime and Starz 、CBS’ All Access,comedy (SeeSo)などの地上波, 映画はindie movies (Tribeca Shortlist andFilmStruck), 子供向けはchildren’s programming (Noggin and DisneyLife), 更に original content from creators on services like YouTube Red, Fullscreen and Vimeoと市場に出てています。満杯ですね。更に更に Sling TV and Sony’s Vue Hulu with their live TV subscription services. もあります。YouTubeも忘れるわけにはいきません。

 

★★ Time to debut its own streaming service focused on celeb & pop culture

★★ Time Inc. to offer a streaming video service based on its magazines

 

日本ナレッジマネジメント学会 専務理事 山崎秀夫 borg7of9 twitter

関連記事

2019年10月
« 12月    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031